بازاریابی، فروش، برندسازی در صنعت نساجی و پوشاک
بازاریابی، فروش، برندسازی در صنعت نساجی و پوشاک
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی
مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک
بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
صنعت نساجی و پوشاک
مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …
بازاریابی، فروش و برندسازی مانتو،لباس زنانه، لباس کودکان و بزرگسالان
مدیریت بازاریابی نساجی و پوشاک
فروش و بازاریابی نساجی و پوشاک
تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت نساجی و پوشاک
بازاریابی محصولات نساجی و پوشاک
راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات
علی خـویه
مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک
استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
برخی از سرفصل ها
روز | برخی از سرفصل ها | |
اول | مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت نساجی و پوشاک | |
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری
brand analyze | ||
دوم | اصول مهندسی برند و معماری برند در صنعت نساجی و پوشاک
brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy |
|
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری
تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) Brand research عناصر تکنیکی برند( TAB) | ||
سوم | اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک | |
هویت و شخصیت برند
بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند عناصر تاکتیکی برند | ||
چهارم | ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند
|
|
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت نساجی و پوشاک
برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan) همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی | ||
پنجم | پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند | |
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند | ||
ششم | مهندسی ارزش برند، مهندسی معکوس برند، کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند | |
برندسازی خلاق، خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری | ||
هفتم | کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری | |
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت نساجی و پوشاک
style of branding | ||
هشتم | ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند | |
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری BCS
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)
مدیریت برنددر صنعت محصولات نساجی و پوشاک
برندسازی کاربردی در صنعت نساجی و پوشاک
مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.
ریاست انجمن برند ایران.
مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند
مشاور ومجری برندهای معتبر کشور
مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری
– اصول برند سازی حرفه ای در صنعت نساجی و پوشاک – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنعت نساجی و پوشاک
– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت نساجی و پوشاک – تفکر خلاق در برند سازی نساجی و پوشاک |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنعت نساجی و پوشاک
– مهارت برند داری – مهارت برند شناسی در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت پیشبرد و ترفیع برند – مهارت تحقیقات برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت حفظ برند – مهارت کنترل برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت هویت سازی برند در صنعت نساجی و پوشاک – مهارت شخصیت سازی برند در صنعت نساجی و پوشاک – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند – معاینه فنی برند – سبک های برندسازی – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
سبک های برندینگ
مولف و مترجم: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی و کاربردی
مدرس: علی خویه
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
– ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – فروش خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
دوره های آموزشی ویژه صنایع محصولات نساجی و پوشاک
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
فروش و بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی – اصول مدیریت بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی – مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش | – مدیریت آمیخته بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک
– بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار صنایع نساجی و پوشاک – اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی – اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک | – مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای
– مهارتهای سرپرستی کارکنان – مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های ارایه پروموشن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازارگرمی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازارسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازار سنجی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت بازاریابی مویرگی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری – مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) – مهارت های تحقیقات بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک – شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا صنایع محصولات نساجی و پوشاک تولید شده – · شناخت تقسیمات بازار در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شناخت جایگاه یابی بازار در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان – · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
|
کارگاه | – کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدرس: علی خویه
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده – اصول فروشندگی |
ارتقای بینش | – مدیریت در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر |
ارتقای مهارت | – مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت مدیریت زمان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت های رفتاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – زبان بدن – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی | – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن – فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری – مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – نکات مهم برای جذب مشتری صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM
– ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ اشتباه فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها – تکنیک های فروش تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – چاشنی های فروش در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – فروش خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
کارگاه | – کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: علی خویه
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– اصول برند سازی حرفه ای در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته |
ارتقای بینش و نگرش | – تفکر برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– تغییر نگرش به سوی واقعیت برند – تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت | – مهارتهای برند سازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
– مهارت برند داری در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت برند شناسی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند – مهندسی ارزش برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت تحقیقات برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت حفظ برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت کنترل برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت هویت سازی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – مهارت شخصیت سازی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – معاینه فنی برند در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – سبک های برندسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته – تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه | – کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
استاد علی خویه
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
.
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنایع محصولات نساجی و پوشاک بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنایع محصولات نساجی و پوشاک رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنایع محصولات نساجی و پوشاک چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک صنایع محصولات نساجی و پوشاک چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده صنایع محصولات نساجی و پوشاک صنایع محصولات نساجی و پوشاک خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان صنایع محصولات نساجی و پوشاک بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
در موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک
و خدمات وابسته
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- روانشناسی مشتریان در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات صنایع محصولات نساجی و پوشاک و
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- … در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- مشتری مداری تلفنی
- روابط عمومی خلاق و موثر در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- ۱۰ تکنیک ارتباط خلاق در فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- فرایند مدلسازی در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات و خدمات پس از فروش در صنایع محصولات نساجی و پوشاک خدمات وابسته
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات و خدمات پس از فروش
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعته یا ۲۴ ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار ۱۶ ساعته
روز اول | روز دوم | |
۹-۱۱ | مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
اشتباه ها و خطاهای کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک |
۱۱-۱۳ | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش
ابعاد کیفیت صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های مدیریت و ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، و
تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش |
۱۴-۱۶ | تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش |
۱۶-۱۸ | کارگاه کارگروهی | انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
|
برنامه زمانبندی سمینار ۲۴ ساعته
روز اول | روز دوم | روز سوم | |
۹-۱۱ | مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش
ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای
ویژگیها، شرایط، وظایف و صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و… |
۱۱-۱۳ | انواع صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
|
تکنیک های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیران نگهداری آموزش |
۱۴-۱۶ | تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش | تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش، و مدیریت
|
اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک کنترل هزینه های صنایع نساجی و پوشاک |
۱۶-۱۸ | کارگاه کارگروهی
چک لیست بازاریابی صنایع نساجی و پوشاک |
مدیریت کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش ، سیستم های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت | کارگاه کارگروهی
صنایع محصولات نساجی و پوشاک تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک در صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- چک لیست بازاریابی صنایع محصولات نساجی و پوشاک و صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک پس از فروش، رفتار مشتریان
- روانشناسی رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت ، بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- سیستم های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- نرم افزارهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی صنایع محصولات نساجی و پوشاک براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، و مدیریت
- تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- بازاریابی و فروش صنایع نساجی و پوشاک و خدمات وابسته
- نگهداری صورتجلسهی بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- کنترل هزینه های بازاریابی و فروش صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی صنایع محصولات نساجی و پوشاک
- مدیریت کارکنان صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروش، سیستم های صنایع محصولات نساجی و پوشاک و خدمات پس از فروشو کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
حوزه آموزشی | محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی | – مفهوم مدیریت
– مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش | – تفکر خلاق و سیستمی در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنایع محصولات نساجی و پوشاک |
ارتقای مهارت | – مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنایع محصولات نساجی و پوشاک
– مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان – مهارتهای نظارت و کنترل موثر – مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنایع محصولات نساجی و پوشاک – مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) – مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
فهرست کتاب تالیف و ترجمه : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com