مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی

تدریس بازاریابی و فروش

تدریس بازاریابی و فروش

مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی

علی خویه
09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید

برند سازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

برند سازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

 

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

  بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی      

مدرس : استاد علی خویه    ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 

 

مدیریت بازاریابی   لوازم آرایشی و بهداشتی      

فروش و بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی      

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی      

 بازاریابی محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

           

 

علی خـویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

برندسازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
برندسازی، بازاریابی و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

 

بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی | بازاریابی کرم های صورت | آرایش شامل کرم‌های محاظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و اسپری مو، دتودورانت‌ها (ضدبو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو،

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

  روز برخی از سرفصل ها
  اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

 

brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

  دوم اصول مهندسی برند و معماری برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

 

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

  سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی
هویت و شخصیت برند

 

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

  چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

 

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

  پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند  تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
  ششم مهندسی ارزش برند، مهندسی معکوس برند، کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق، خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
  هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

style of branding

  هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

 

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

برندسازی کاربردی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

مدرس: علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری

 

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    تفکر خلاق در برند سازی لوازم آرایشی و بهداشتی

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مهارت برند داری

–    مهارت برند شناسی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

–    مهارت تحقیقات برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت حفظ برند

–    مهارت کنترل برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت هویت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

–     معاینه فنی برند

–    سبک های برندسازی

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

 

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ اشتباه فروش  و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها-    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات  وابسته

 

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

دوره های آموزشی ویژه صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای

 

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارگرمی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازارسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازار سنجی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش –    مدیریت در فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت –    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

 

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ اشتباه فروش  و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها-    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

کارگاه –    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: علی خویه

۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش –    تفکر برند  در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت –    مهارتهای برند سازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

 

–    مهارت برند داری در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–     معاینه فنی برند در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    سبک های برندسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه –    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از ۹۰ پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و  …

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

.

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای “مدیریت ارتباط با مشتری” می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم “مدیریت روابط مشتریان” و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    •  
    •  
    • … در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • ۱۰ تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات   و خدمات پس از فروش در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات   و خدمات پس از فروش

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعته یا ۲۴ ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار ۱۶ ساعته

  روز اول روز دوم
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

اشتباه ها و خطاهای کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش

 

دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

۱۱-۱۳ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

 

ابعاد کیفیت صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های مدیریت و  ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از  فروش،  و

 

تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

۱۴-۱۶ تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش
۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی انواع بازاریابی و فروش  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

 

روانشناسی رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار ۲۴ ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

 

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

 

ویژگیها، شرایط، وظایف

و صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
۱۱-۱۳ انواع صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

 

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش

 

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیران نگهداری آموزش

۱۴-۱۶ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از  فروش،  و مدیریت

 

تکنیک های مذاکره در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش

 

دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی

کنترل هزینه های صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی

 

چک لیست بازاریابی صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی

مدیریت کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش ، سیستم های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی

 

صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  در صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • چک لیست بازاریابی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • انواع بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  پس از فروش، رفتار مشتریان
  • روانشناسی رضایت مشتریان   و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت ، بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • سیستم های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • نرم افزارهای بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • تکنیک های بازاریابی و فروش  صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  •  
  • بازاریابی و فروش صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی  و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی  ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی    و خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کنترل هزینه های بازاریابی و فروش صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مدیریت کارکنان صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات پس از فروش، سیستم های صنایع محصولات  لوازم آرایشی و بهداشتی   و خدمات پس از فروشو کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

 

مدرس: علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی