مشاور مارکتینگ حرفه ای
– یک مشاور خوب باید زمان کافی به تحقیق تخصیص دهد تا بتواند در کمک کردن به دیگران موثر باشد. او باید روز به روز به دانش و توانایی های خود بیفزاید. چنین مشاوری می تواند راه حل های مفید و سودمند ارائه دهد.
– لیندسی پولاک، مشاور کسب و کار و نویسنده آمریکایی می گوید شما باید به دنبال فردی باشید که علاقه مند است تجربیاتش را با دیگران به اشتراک بگذارد. این افراد از اینکه وقت و انرژی خود را صرف تعامل با دیگران کنند، لذت برده و همواره تلاش می کنند نقش مثبتی داشته و به دیگران کمک کنند. البته شما نیز باید با واقع بینی، انتظارات خود را تعدیل کرده و از هدر رفتن وقت مشاور تان بپرهیزید.
علی خویه
| مشاور
مارکتینگ | مدرس مارکتینگ | مشاور برندینگ
| سخنران
بازاریابی و فروش | مشاور بازاریابی و
فروش
تدریس دوره های تخصصی بازاریابی و فروش برای
مدیران فروش و کارکنان فروش
مشاور برند | ساخت، توسعه و تقوویت
برند | تدریس برندینگ Branding | سخنران بازاریابی و فروش |
استاد مارکتینگ
برگزاری دوره های آموزش در محل شرکت
شما
مشاوره های کاربردی و اثربخش | ارائه
ی راهکار های نوین افزایش فروش و توسعه ی بازار