مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی

تدریس بازاریابی و فروش

تدریس بازاریابی و فروش

مدرس بازاریابی، فروش و برندسازی

علی خویه
09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید

مشاوره بازاریابی و ریسک

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشاوره بازاریابی و ریسک

پیش از شروع کارآفرینی یا تولید، حتما از مشاوران بازاریابی و مشاوران ریسک راهنمایی بگیرید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تعادل، مطالعات مباحث مدیریتی نشان می‌دهد مقوله تولید و اشتغال با دانش مدیریت بازاریابی و مدیریت ریسک ارتباط مستقیم دارند.
در واقع هیچ دولت، کارآفرین صنعتی و سرمایه‌گذار بنگاه اقتصادی را نمی‌توان یافت که زمان برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی و تولید محصولات جدید به مطالعات بازار و شناسایی نیازهای مشتریان و ارزیابی دقیق معادله عرضه و تقاضا نیازی نداشته باشد. بدون بهره‌گیری از علم بازاریابی کارآفرینان به‌طور تصادفی هیچ بنگاه‌ اقتصادی راه‌اندازی نمی‌کنند. زیرا اگر تصمیمات گرفته شده برای احداث بنگاه‌های تولید خدمات و کالاها مبتنی بر واقعیت‌های اقتصادی و توان‌مندی‌های نیروی کار ملی نباشد و ظرفیت مصرف در بازارهای داخلی و خارجی به ‌طور دقیق در نظر گرفته نشود، بدون شک طرح‌های نو به شکست منجر خواهند شد.
مدیریت بازاریابی و ریسک
برای جلوگیری از شکست طرح‌های اشتغال‌زایی، در کنار مطالعات و بررسی اقتصادی طرح‌ها، به شناسایی عوامل و شرایطی نیاز است که موجب شکست این‌گونه طرح‌ها می‌شوند. با شناسایی موانع و معایب موجود و پیشِ‌رو، تصمیم‌گیرندگان و کارآفرینان خطر‌های موجود را شناسایی می کنند و قبل از وقوع بحران و شکست نسبت به جلوگیری از مخاطرات فیزیکی و غیرفیزیکی اقدامات لازم را صورت خواهند داد. این وظیفه در شرکت‌های تولیدی و خدماتی بر عهده مدیریت ریسک است.

 

 
 
علی خویه  |  مشاور مارکتینگ   مدرس مارکتینگ  |   مشاور برندینگ    |  سخنران بازاریابی و فروش   مشاور بازاریابی و فروش
تدریس دوره های تخصصی بازاریابی و فروش برای مدیران فروش و کارکنان فروش
مشاور برند  |   ساخت، توسعه و تقوویت برند   تدریس برندینگ Branding   | سخنران بازاریابی و فروش | استاد مارکتینگ
برگزاری دوره های آموزش در محل شرکت شما
مشاوره های کاربردی و اثربخش | ارائه ی راهکار های نوین افزایش فروش و توسعه ی بازار

 

 


در واقع در طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا، حضور دو مشاور از ابتدا ضروری است: مشاوران بازاریابی و مشاوران ریسک. زیرا امروزه هیچ کارآفرینی که با این دو مقوله آشنا باشد، پیدا نمی‌کنید که بدون بهره‌گیری از آنها وارد عرصه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شده است. مطالعه علل شکست سنگین کارخانه اتومبیل‌سازی فورد در تولید اتومبیل‌های مدل ادسل نشان داد با یک اشتباه در طراحی تولید که بدون توجه به مقررات صنعتی حاکم بر جامعه صورت گرفت، میلیون‌ها دلار خسارت به کارخانه فورد تحمیل شد.
مدیریت ریسک، یک دانش فراگیر در تمام عرصه زندگی بشر است. معرفی دانش مدیریت ریسک به مدیران و کارآفرینان ایرانی یکی از بهترین اقداماتی است که دولت و سازمان‌های رسمی غیردولتی و دانشگاهی می‌توانند برای جلوگیری از اتلاف سرمایه‌گذاری‌ و هدررفت زمان انجام دهند بدون شک امروزه در تولید و اشتغال پایدار، بهره‌گیری از خدمات مدیریت بازاریابی و ریسک، غیرقابل اجتناب هستند.
kasbokarnews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی